Podjetništvo

Promocijska pisala so najcenejši in najbolj učinkovit način promocije podjetja

Promocijska pisala so tradicionalen in zelo cenjen izdelek. Kljub dejstvu, da so učinkovito orodje za gradnjo blagovne znamke, se pogosto kupujejo rutinsko kot potrošni material, več informacij o dobrih pisalih pa dobite tu. Upoštevajte te dejavnike, ko izbirate promocijska pisala, ki ustrezajo vašim potrebam in proračunu glede na vrednost, ki jo bodo ustvarila. Glede na podjetje izberite pero, ki odraža grafično identiteto. Seveda je pri tem pomembna barva, upoštevajte pa tudi obliko pisala v kombinaciji z logotipom. Na primer, okrogel logotip z veliko besedila ni primeren za tanko pero z majhno površino tiskanja. Prav tako je lahko prednost, če na pisalo naredite več odtisov, da logotip dopolnite s posebnim sporočilom ali spletnim naslovom.

pisala

Ne pozabite, da promocijsko pisalo zamenja lastnika v povprečju 3-4 krat in zadnji prejemnik verjetno nima istih informacijah, kot oseba, ki ga je prva prejela. Najprej se odločite, kakšno sporočilo želite prenesti in razmislite o različnih funkcijah (kot sta potisni ali zasučni mehanizem, pero na dotik ali vrsta črnila), nato pa izberite pisalo prave barve in oblike za vašo blagovno znamko.

Eno pisalo “za vsako osebno srečanje” je dobro pravilo. Če ne veste, koliko pisal naročite ali težko ocenite porabo – v prvem krogu naročite manjše število pisal. Kar lahko vpliva je cena na kos. Več pisal, kot kupite, nižja je cena. Najbolj pomembno se nam zdi, da bodo to prava pisala. Vedno lahko naročite več, običajno je vaš original shranjen, kar za vas ne pomeni dodatnega dela.

Poskusite si vzeti dovolj časa, da zagotovite čim večjo vrednost vaših promocijskih pisal. Pomanjkanje časa pogosteje vodi v sklepanje slabih poslov in razočaranje. Pomanjkanje časa lahko pomeni omejeno izbiro, vsi modeli pisal morda ne bodo na zalogi, kar pomeni, da boste pri izbiri omejeni. Hitra dostava promocijskih pisal se pogosto ponuja kot alternativa. Toda tako kot pri naročanju drugih vrst blaga so možni dodatni stroški. Ko se vam mudi, obstaja večja nevarnost napak na vsakem koraku in nimate dovolj časa za razmislek o namenu, ciljni skupini, funkciji in sporočilu peresa. Če želite izvedeti več o tem, kako lahko povečate vrednost svojih promocijskih pisal, pokličite prodajalca.