Fulfillment center vam olajša inp oceni počiljanje vaših produktov. Izberite kakovosten fulfillment center v Sloveniji, ki je specializiran za to dejavnost in ima lasna skladišča ter vam pošiljanje paketov avtomatizira tako, da vi s tem nimate nobenega opravka. Če ste novi v svetu prodaje e-trgovine, se izraz center za pošiljanje morda sliši znano, vendar niste stoodstotno prepričani, kako se ujema z vašim e-trgovinskim poslom. Morda ste slišali tudi izraz skladiščenje in se spraševali, ali ta dva izraza pomenita isto stvar. Ne. Ti izrazi imajo skupno to, da prodajalcem v e-trgovini pomagajo dokončati naročila ter hitro in enostavno dostaviti svoje izdelke strankam. Če upoštevate, da 84 % potrošnikov trdi, da se ne bodo vrnili k blagovni znamki, če bodo doživeli vsaj eno slabo izkušnjo s pošiljanjem, zlahka vidite, kakšno škodo lahko povzroči manjša izkušnja s pošiljanjem.
Kaj torej pomeni fulfillment center? To je, ko tretja oseba ali tretji ponudnik logistike izpolni naročilo stranke za trgovca v e-trgovini. To vključuje skladiščenje, pošiljanje, upravljanje zalog in drugo. Ti koraki se opravijo v centru za pošiljanje in ta postopek storitve izpolnitve je koristen iz več razlogov. Prodajalcu v e-trgovini omogoča, da te dolžnosti preda nekomu drugemu in se lahko osredotoči na druge poslovne dolžnosti, kot je izbira izdelkov, trženje in drugo.
Fulfillment center je kot dobro naoljen stroj. Deluje na izjemno funkcionalen in metodičen način, kar trgovcu v e-trgovini omogoča počitek, saj ve, da je ta del prodajnega procesa v sposobnih rokah. Pomembno je omeniti, da se centri za pošiljanje razlikujejo od ponudnikov poštnih storitev. Fulfillment center je tretje podjetje, ki ga najamete za izpolnjevanje naročil. Podjetje za e-trgovino najame zunanjega ponudnika za pošiljanje, da obravnava njihove potrebe po izpolnjevanju naročil. Ko je to poslovno razmerje vzpostavljeno, bo dobavitelj izdelkov za e-trgovino izdelke poslal neposredno v center za pošiljanje.
Center za pošiljanje bo shranil inventar v svoje skladišče in ga pripravil za pakiranje in odpremo naročil, ko bodo obdelana. Center bo zagotavljal tudi upravljanje zalog, da bo tok zalog potekal čim bolj gladko in prodajalca opozoril na presežne zaloge. Odločite se za profesionalno pošiljanje že danes. Spletni kupec bo nakupoval na spletnem mestu prodajalca e-trgovine in izbral izdelke, ki jih želi kupiti. Kupci bodo nato oddali naročilo in plačali izdelke prek spletne strani trgovine. Njihova izkušnja, da dobijo izdelke pravočasno in pravilno pa je izjemno pomembna za nadaljno prodajo.