Oblikovanje letakov je posel, ki ga je treba prepustiti izurjenemu grafičnemu oblikovalcu, saj bo to storil dobro in učinkovito, zraven svetoval glede besedila in marketinga, ker in vse v tem, da nekdo letak naredi v nekem programu pa potem tiskar to popravlja in zraven še zaračuna, saj nenazadnje slabo oblikovan letak pristane pri oblikovalcu, kar postopek podaljša in podraži. Profesionalno grafično oblikovanje letakov in drugih reklamnih materialov izvaja nekaj studiev in posameznikov, ki se med seboj razlikujejo po stilu in pristopu ter tudi uspehu, zato previdno izberite tiste, ki so izkušeni in imajo uspeh.

 

Kaj pa vam pomeni oblikovanje letakov? Kaj bi z njimi radi dosegli? Je to za vas reklama, prodaja ali samo obvestilo? Znate izbrati pravi papir in tisk? Veste kateri tisk je cenejši in kateri format izbrati, da bo čim manj odpada ter bo tisk najcenejši? Verjetno ne, če niste profesionalec, zato le najdite pravi studio, s katerim boste dolgoročno lahko sodelovali na zaupanju in uspehih.

Vsebine na letakih so lahko zelo različne, predstavljajo lahko vaše podjetje ali blagovno znamko, produkte ali storitve. Oblikovanje letakov s pomočjo profesionalcev bo pripomoglo k temu, da bodo res pravilno oblikovani za prave ciljne stranke, da jih bodo res dosegle. Plakat mora izstopati v poplavi drugih plakatov, mora biti res konkurenčen, če želite, da ga bo kdo sploh opazil in prebral ali videl slikovno  sporočilo.

Oblikovanje letakov ni tako preprost posel, kot se zdi ob današnji tehnologiji, saj je potrebno poznati še psihologijo kupcev in ozadje, zakaj bi kupovali. Zakaj so eni plakati uspešni in drugi ne? Večinoma tak odgovori majo oblikovalci, zato je njihova specialnost prav oblikovanje letakov, ki bodo točno zadeli v srce kupca oziroma vašo stranko. Če niste gotovi, naredite sami en letak in enega dajte narediti profesionalcu, oba letaka pokažite ljudem in si zapišite reakcije ter jih vprašajte o njem.